انگیزشی برای Dummies

Wiki Article

خطر بزرگی که همه ما را تهدید می‌کند این نیست که اهدافمان را بسیار بلند تعیین کنیم و به آن نرسیم، بلکه اهدافمان را بسیار پایین تعیین کنیم و به حد خود برسیم.

حتما تا به امروز این جمله را شنیده اید که زندگی بالا و پایین دارد و بعد از روزهای سخت آسانی حاصل می‌شود، اما عمل به این جملات کار ساده ای نیست و باید برای موفقیت در آن در برابر سختی ها و مشکلات انعطاف پذیر بود و برای غلبه بر چالش ها آماده و قوی شد.

تمام نقطعه ضعف‌های خود را دور بریزید به قدرت ذهن تان ایمان و امید بی حد و حصر داشته باشید.

وقتی روزگار تو را در شرایط سخت قرار داد، نگو:”چرا من؟”، بگو :”نشونت می دم!”.

درمانگر در این مرحله باید برای سوق دادن بیمار به سمت تغییر به تأثیر رفتار مشکل آفرین بر جنبه های مختلف زندگی بیمار اشاره کند. ادامه مطلب مثلا:

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

اینجا کلیک کنید هدف درمانگر در این مرحله, غلبه بر مقاومت بیماران و انگیزه مند کردن آنان است و این با آگاه کردن بیماران از پیامدهای توضیحات بیشتر منفی رفتار مشکل آفرین بر روی خودشان و اطرافیان صورت می گیرد. اگر بیماران تمایل چندانی به تغییر نداشته باشند، درمانگر، می تواند با اعضای خانواده را دعوت کند و از آنها کمک بخواهد.

اگر نمی توانم کارهای بزرگ انجام دهم، می توانم کارهای کوچک را به طرز عالی انجام دهم. مارتین لوت

آروم همه چی درست میشه… هدف رو پیدا میکنی، بدستش میاری و خیلی زود اون روزی میرسه که به گذشته نگاه بکنی و بگی: همه‌ی سختی کشیدن‌هام جواب داد.

علی یاوری در احساسات منفی چیست؟ معرفی راه های کنترل و خلاصی از احساسات منفی

ورود

همه نیاز به انگیزه دارند و این نقل قول ها و جملات انگیزشی کوتاه و ماندگار از بزرگان موفقیت است که میتواند به شما انگیزه لازم برای ایجاد موفقیت را ایجاد کند.

می توانید عضو کانال روانشناسان خودبیداری شوید و از آموزشهای نحوه استفاده از جملات انگیزشی رایگانی که در این کانال تهیه می شود استفاده کنید، اینجا را کلیک کنید.

بیماران در این مرحله از آثار و پیامدهای منفی رفتار مشکل آفرینشان آگاه نیستند و به همین دلیل تمایلی برای تغییر رفتار نشان نمی دهند.

Report this wiki page